آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گفتگو | کد خبر: ۲۸۳۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ساعت ۲۲:۱۰

توجه مسئولین به تولیدکنندگان، نباید تنها به پرداخت تسهیلات ختم شود

بانوی کارآفرین اهل آشخانه، گفت: توجه کردن مسئولین به تولید کنندگان نباید تنها به پرداخت تسهیلات ختم شده و کارآفرین را رها کنند، بلکه باید نسبت به عملکرد و میزان بازدهی واحدهای تولیدی و بازار فروش آنان نیز دغدغه داشته و دائم از این واحدها سرکشی کنند.
توجه مسئولین به تولیدکنندگان، نباید تنها به پرداخت تسهیلات ختم شود,

به گزارش عصراترک از مانه و سملقان، اکرم حسین زاده بانوی کارآفرین اهل آشخانه که دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی است، چندسالی است که سراغ علاقه خود که پرورش گل های آپارتمانی بوده رفته است.

حسین زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به علاقه ای که از گذشته به پرورش گل های آپارتمانی داشتم از سال1395 تصمیم گرفتم در این حوزه شغلی اقدام به کارآفرینی کنم.

 

در ابتدای کار، با کمترین امکانات شروع به فعالیت کرده و چون بازار فروش گسترده ای نداشتم، فعالیت اقتصادی من تنها به فروختن محصولاتم به آشنایان و اطرافیان ختم می شد.

 پس از گذشت یک سال از شروع فعالیتم، تصمیم به توسعه کارم گرفتم و با کمک تسهیلات اشتغال زایی بسیج سازندگی توانستم گل خانه ای در آذر ماه سال 96 احداث کنم.

پیشنهاد من به بانوان جویای کار این است که با پشتکار و تلاش مضاعف پا به عرصه ی کار و تلاش گذاشته و از سختی ها و موانع کار  هراسی به دل راه ندهند، چرا که با توکل بر خداوند و تحمل سختی ها به هدف خود خواهند رسید.

خوشبختانه شاغل بودن آن هم در حیطه ی گلخانه داری که به مراتب وقت بیشتری می طلبد، نتوانسته  به خانه داری و رسیدگی به امور منزل و تربیت فرزند من لطمه ای وارد کند.

رمز موفقیت من در مرحله ی اول توکل برخدا و پشتکار و در مرحله بعد، برنامه ریزی درست و مثمر ثمری که داشته ام و دارم.

از مسئولین درخواست می کنم که توجه خود را به تولیدکنندگان بیشتر کنند.

توجه کردن مسئولین نباید تنها به پرداخت تسهیلات ختم شود و کارآفرین را رها کنند، بلکه باید نسبت به عملکرد و میزان بازدهی واحدهای تولیدی دغدغه داشته و دائم از این واحدها سرکشی کنند.

یکی از دغدغه های فعالین حوزه تولید گل های آپارتمانی بازار فروش این محصولات است که مسئولین می توانند با فراهم کردن بستر مناسب برای عرضه این محصولات کمک بزرگی به این واحدها انجام دهند.

متاسفانه به دلیل اینکه بازار فروش گل های آپارتمانی در شهر آشخانه ضعیف است تصمیم گرفته ام که دست از تلاش برندارم و برای ادامه دادن این حرفه به شهرستان گنبدکابوس بروم.

 درخواست آخر من از مسئولان این است که برای فعالین در حوزه تولید گل های آپارتمانی دوره های آموزشی در خصوص پرورش گل و گیاه برگزار کنند میباشد تا این تولید کنندگان بتوانند در این حوزه تخصصی تر نقش آفرینی کنند.

 

انتهای پیام / کیانمهر


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان