آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گزارش | کد خبر: ۲۸۴۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ساعت ۱۹:۲
به دنبال بررسی مشکلات کم کاری در آبفای آشخانه حاصل شد؛

اماواگرهای حقوق معوقه دوماهه نیروهای آبفا آشخانه/ مدیر کم کار پست بالاتر گرفت

چند روز گذشته مطلبی مبنی بر اینکه با گذشت سه ماه از سال ۱۴۰۰ ظاهراً حقوق دوماه کلیه کارمندان شرکت آب و فاضلاب شهرستان مانه و سملقان واریز نشده است در پایگاه خبری تحلیلی عصراترک منتشر شد، که در ادامه آن با افراد مرتبط با این حوزه در شهرستان مانه و سملقان ارتباط گرفته شد تا دلیل این موضوع بررسی شود.
اماواگرهای حقوق معوقه دوماهه نیروهای آبفا آشخانه/ مدیر کم کار پست بالاتر گرفت ,

محمود رضا معموری، فرماندار شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در خصوص پراخت نشدن معوقات دوماهه اردیبهشت و خرداد نیروهای اداره آبفا این شهرستان توضیح داد: این توضیحات باید از مدیر جدید سوال شود.


وی ادامه داد: پهلوانی، مدیر قبلی آب و فاضلاب به دلیل کم کاری در حوزه مسئولیتی تغییر نکرده است، بلکه حدود سه ماه است که مسئولیت جدیدی را در مرکز استان عهده دار و به عنوان مسئول جدید تصفیه اب و فاضلاب روستایی منتصب شده است.


معموری اضافه کرد: باتوجه به اینکه دو مسئولیته بودن قابل قبول نیست، زمانی را جهت انتخاب مدیر جدید آب و فاضلاب شهرستان طی شد و فرد جدید انتخاب شد.


در ادامه ایمان پور، مدیر فعلی اداره اب و فاضلاب شهرستان مانه و سملقان در رابطه با پرداخت نشدن حقوق نیروها، از پاسخگویی سرباز زد و پاسخگویی را به مرکز استان محول کرد.


علاوه بر این شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی در همین مورد جوابیه ای را منتشر کردند:


« امورات تابعه شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی مستقر در شهرستان ها به صورت خودگردان تامین مالی می شوند و منبع مالی این امورها، آب بهای دریافتی از مشترکین تحت پوشش خدمات در سطح شهرستان است.
مشترکان در شهرستان مانه و سملقان، تا به امروز مبلغ سه میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به امور آبفای شهرستان بدهکار هستند که متاسفانه بدلیل شرایط حاکم بوجود آمده از شیوع بیماری کرونا و نیاز بیش از پیش آب برای بهداشت، همکاران ما در امورهای تابعه نسبت به قطع آب شرب مشترکین بدهکار ملاحظاتی داشته اند.
همچنین پس از یکپارچه سازی آبفای شهری و روستایی در بهمن 1398 و اعلام نیاز به اعتباری بالغ بر 980 میلیارد تومان برای آبرسانی روستایی و عدم امکان تامین آن، ناچارا برای حل مشکلات، قسمتی از منابع مالی این شرکت برای حل و فصل مشکلات روستایی که حالت بحرانی دارند، هزینه می شود.
شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی  به عنوان دستگاهی که یکی از وظایف خطیر آن تامین آب شرب سالم و بهداشتی مشترکان در اقصی نقاط استان است، مسلما در چنین شرایطی با محدودیت مالی مواجه شده که تاثیر مستقیمی بر چگونگی پرداخت پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و آبداران و قاریان و تداوم خدمات خود داشته است.»


قابل ذکر است که در روستای برج  در سال  99علت عدم تعمیر شکستگی لوله آب در مرکز روستا را نبود بودجه و نداشتن پیمانکار اعلام کرده بودند که بعداز پیگیری و رسانه ای شدن خود را ملزم به ترمیم آن دانستند.


بسیاری دیگر از احمال کاری ها در این اداره موجود است؛ حال این سوال مطرح می شود که آیا مدیری که در حوزه شهرستانی نسبت به انجام وظایفش کوتاهی هایی به همراه داشته است، نه تنها نسبت به هیچ یک از آنها پاسخگو نبوده، چگونه در مرکز استان ترفیع می گیرد و در پست جدید و بالاتر مشغول به فعالیت می شود؟

 

انتهای پیام/ صدیقی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


سایر اخبار

حضور ۲۰۰۰ پرنده مهاجر در آبگیرهای میاندشت جاجرم

مقاوم‌سازی ۷۴ درصدی مسکن روستایی در شهرستان

دومین جشنواره علمی شهید چمران

شروع عملیات اجرایی تولید همزمان برق و بخار اختصاصی شرکت آلومینا

«از رنجی که می بردند» درجاجرم به چاپ رسید

مسیردولت سیزدهم در امتداد اهداف انقلاب اسلامی است

رنگ بندی جدید شهرهای کرونایی در خراسان شمالی/ جاجرم همچنان قرمز

🔴 فراخوان پویش روایت نور و جهاد...

آلومینای ایران خواستار مجوز برای ذخیره سازی ۴۰ روزه سوخت دوم شد

مسابقات فرهنگی و هنری در جاجرم برگزار می شود

کشف چهار دستگاه ماینر در جاجرم

تولید ۱۰ تن پیله کرم ابریشم در جاجرم تولید

دستگیری مالخر و کشف 6 فقره سرقت در جاجرم

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع طبیعت شهرستان جاجرم

افزایش ضریب خسارت بیمه در استان به علت تصادفات و بلایای طبیعی/بی اعتنایی مسئولان و صنایع به صنعت بیمه استان

بسته های همدلی در کوله پشتی دانش آموزان شوقانی قرار گرفت

احراز هویت کالاهای ارائه شده در بستر پلتفرم‌های آگهی آنلاین

آمریکا تلاش می‌کند شکست هایش را در عرصه رسانه جبران کند/ چرا مسئولان اجرایی مدیریت فضای مجازی را به دست دشمن داده اند؟

شناسايي استعدادها و اشتغالزايي از اهداف رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج است

فرمان آغاز مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از سوی سردار نقدی/ نجات "جورج فلوید"سوژه بازی سازان بسیجی شد

پایگاه خبری تحلیلی اخبارجاجرم