آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ساعت ۲۲:۵۱
امام جمعه شهرآشخانه

خانواده های شهدا علم طریق انقلاب هستند

امام جمعه شهرآشخانه گفت : خانواده های شهدا علم طریق انقلاب هستند برای اینکه ما راه انقلاب را گم نکنند و اگر همین نکته را باور داشته باشیم و واین جایگاه را تجلیل کنیم خیلی مهم است. 
خانواده های شهدا علم طریق انقلاب هستند,

به گزراش خبر نگار عصر اترک از مانه و سملقان همزمان با سالروز اقامه اولین نماز جمعه صبح امروز محمودرضا معموری فرماندار شهرستان مانه و سملقان،  امام جمعه شهرستان و اعضای ستاد نماز جمعه مانه و سملقان در جوار گلزار شهدای گمنام  پارک وحدت با ارمان های امام راحل و شهیدان تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام شریعتی نژاد در مراسم تحدید میثاق با شهدا گفت: نماز جمعه آثار و برکات فراوانی دارد و یکی از آثار و برکات نماز جمعه جلب اعتماد مردم به انقلاب است . 

وی در ادامه با گرامی داشتن سالروز غرورآفرین عملیات مرصاد ولادت امام هادی (علیه السلام ) و عید بزرگ جهان اسلام عید غدیر، عید امامت و ولایت را تبریک گفت .

در ادامه مراسم از خانواده  شهیدان حسین رستگار، محمد علی نامور دیدار انجام شد و امام جمعه شهرآشخانه گفت : خانواده های شهدا علم طریق انقلاب هستند برای اینکه ما راه انقلاب را گم نکنند و اگر همین نکته را باور داشته باشیم و واین جایگاه را تجلیل کنیم خیلی مهم است. 

امام جمعه شهر آشخانه با حضور در منزل جانباز هشت سال دفاع مقدس محمد تقی روحانی که درعید غدیر اقدام به اهدای اعضای بدن دختر جوان خود که به صورت ناگهانی و در تصادف دچار مرگ مغزی شد، از اقدام این پدر جانباز تقدیر و تشکر کرد و گفت: کار خیلی خداپسندانه ای انجام داده اید و عزیزی را از دست دادید ولی با آن جان 9 نفر دیگر را نجات داده اید خدا وند به شما اجر و صبر در فقدان فرزند بدهد. 

حاج محمد تقی روحانی در شرح واقعه گفت: وقتی تصادف شد و یک عمل انجام شد امید بهبودی بود ولی روز عید که عمل شد گفتند احتمال برگشتش خیلی کم هست واحتمال مرگ مغزی را دادند ؛ با وجود اینکه خیلی ها بودند بعد یک مدت برگشتند به زندگی و لی با صحبت های اطرافیان بالاخره قبول کردیم که اعضای ریحانه ی من اهدا شود تا جان ببخشد و برای اهدا عضو به بیمارستان مشهد اعزام شد. 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان