آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ساعت ۱۸:۳۷

پلمپ سه باغ تالار عروسی در مانه و سملقان

فرمانده انتظامي شهرستان مانه و سملقان گفت: 3 باغ تالار عروسي اين شهرستان كه ضوابط و پروتکل های بهداشتی لازم را رعایت نکرده بودند برابر دستورالعمل صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا پلمپ شدند. 
پلمپ سه باغ تالار عروسی در مانه و سملقان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، فرمانده انتظامي شهرستان مانه و سملقان مهدی مهران فر از پلمپ 3 باغ تالار عروسي متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در اين شهرستان خبر داد.

مهران فر در تشريح اين خبر گفت: طرح نظارت پليس بر تالارها با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا با توجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان، توسط ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان به اجرا در آمد.  

وی افزود: در طي انجام اين طرح 3 باغ تالار عروسي اين شهرستان كه ضوابط و پروتکل های بهداشتی لازم را رعایت نکرده بودند برابر دستورالعمل صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا پلمپ شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان تصریح کرد: با توجه به شیوع گسترده این بیماری و احتمال انتشار آن بین مردم نظارت های همگانی پلیس در این خصوص با جدیت پیگیری می شود و پلیس بر اجرای دقیق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و آمادگی اعمال محدودیت های بیشتر اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داده است. 

 مهران فر در پایان گفت: با توجه به اينکه اين ويروس بسيار خطرناک بوده و در صورت انتشار وسيع و عدم اقدامات فوري درماني مي تواند به سرعت، مرگ فرد مبتلا را رقم بزند از تمامي شهروندان و اصناف مي خواهيم هشدارهاي لازم و تدابير لحاظ شده را جدي بگيرند و با مأموران انتظامي نيز در امور نظارتي و پيشگيري همکاري لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان