آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ساعت ۲۱:۵
گزارش

دستگیری سارق خانه باغ ها با ۱۰فقره سرقت در مانه و سملقان

فرمانده انتظامي شهرستان مانه و سملقان از دستگيري سارق خانه باغ ها با 10 فقره سرقت خبر داد .
دستگیری سارق خانه باغ ها با 10فقره سرقت در مانه و سملقان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک  مهدی مهران فر فرمانده انتظامي شهرستان مانه و سملقان از دستگيري سارق خانه باغ ها با 10 فقره سرقت خبر داد .

وی گفت: در پي گزارش شهروندان مبني بر وقوع چند فقره سرقت در خانه باغ ها،زمین های کشاورزی و باغات بخش مانه، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 

 
مهدی مهران فر افزود: با انجام اقدامات فني و پليسي، بررسي شيوه هاي سرقت و تعقيب و مراقبت هاي شبانه روزي، سرانجام ماموران پلیس آگاهی اين فرماندهی 2 نفر سارق سابقه دار حرفه اي را حين سرقت از خانه باغ ها دستگير کردند.  


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان تصريح کرد: متهمان در بازجويي هاي صورت گرفته به 10 فقره سرقت ابزارآلات کشاورزی، بذر پیاز و سایر اقلام با ارزش باغبانی به ارزش تقریبی 800 میلیون ریال از خانه باغ هاي سطح شهرستان بجنورد و مانه و سملقان اعتراف نموده، که با تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند. 


اين مقام انتظامي با توصیه به شهروندان مبنی بر نگهداری اموال در محل مناسب مانند انباری و استفاده از قفل مناسب و سرکشی متناوب از خانه باغ ها گفت: شهروندان عزیز از قراردادن اموال و وسايل با ارزش در مواقعي که از خانه باغها استفاده نمي نمايند خودداري نموده و با اقدامات پيشگيرانه از جمله استفاده از دوربين هاي مدار بسته و حفاظ محکم درب ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/ص

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان