آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۹ - ساعت ۲۲:۵۳
امام جمعه آشخانه:

تکلیف امروز ما حمایت از ارزش های انقلاب و آرمان های شهدا است

خطیب جمعه آشخانه گفت: امروز تکلیف آحاد مسلمین در نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت انقلابی از ارزش های اسلام و انقلاب و آرمانهای شهدا و در راس آن حمایت و پیروی از مقام معظم رهبری است.
تکلیف امروز ما حمایت از ارزش های انقلاب و آرمان های شهدا است,

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه وسملقان حجت الاسلام و المسلمین شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته ایام سوگواری فرزندان رسول خدا(ص) شهادت امام حسن مجتبی (ع) را در هفتم صفر و شهادت حضرت رقیه(س) در خرابه شام در پنجم صفر را به امام زمان (عج)و عموم مسلمین و مسلمات و مومنین و مومنات نماز گذار  را تسلیت گفت.
خطیب جمعه آشخانه تاکید کرد: امروز تکلیف آحاد مسلمین در نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت انقلابی از ارزش های اسلام و انقلاب و آرمانهای شهدا و در راس آن حمایت و پیروی از مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام شریعتی تصریح کرد: گوش دادن به فرامین معظم له و پیروی از فرمایشات ایشان یک عبادت به حساب می آید.

وی افزود: این انقلاب را آسان بدست نیاورده ایم که بخواهیم ارزان از دست بدهیم،پای این انقلاب بیش از آنچه که فکر کنیم خونهای مقدس به زمین ریخته شده است  مانندحضرت آیت الله اسدالله مدنی دومین امام جمعه شهید محراب و امثال این عزیز و شهداء17 شهریور سال 42 که با قیام مردم شهر ری به دفاع از مرجعیت دین حضرت امام(ره) بر خواستند و 17 هزار شهید انقلاب و چهار صد هزار شهید و جانباز دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و هسته ای همه پای سند انقلاب را با خون امضاء کرده اند.

وی تصریح کرد: جوانان انقلابی اگر می خواهند یاور ولی خدا امام زمان (عج) باشند وارد عرصه میدان حمایت از دولت انقلابی شوند، و توجه به فرمایشات نائب امام زمان (عج) داشته باشند که امروز پشتیبانی از ولایت فقیه پشتیبانی از ولی خدا امام عصر (عج) می باشد زیرا تحقق حکومت عدل الهی از آرمانهای همه امامان معصوم (علیهم السلام) است که در تحقق آن ما نیز باید کوشا باشیم.  

وی در خصوص اتفاقات اخیر افغانستان گفت: یکی از اهداف انقلاب حمایت از مسلمانان مظلوم عالم می باشد از جمله ما از مسلمانان مظلوم افغانستان در صورتی که دولتی فرا گیر که همه اقوام افغان در آن دخیل باشند حمایت می کنیم.

 

  1. انتهای پیام/

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان