آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ساعت ۱۹:۲۸
گزارش

توزیع ۱۰ سری جهزیه به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان

محمد رضا رونقی از توزیع 10 سری جهیزیه به ارزش بیش از 300 میلیون در شهر آشخانه خبر داد.
توزیع 10 سری جهزیه به ارزش 300 میلیون تومان ,

محمد رضا رونقی مدیر محله کرامت شهر آشخانه در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک از اهدا 10 سری جهزیه در شهریور ماه امسال در بین مدد جویان کمیته امداد خبر داد.

رونقی هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد را ترویج ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمندان و مددجویان دانست و گفت: تهیه جهیزیه‌ها با همکاری و مساعدت خیرین نیک‌اندیش محقق شده است.

وی  گفت: ارزش هر سری جهیزیه که شامل یخچال، اجاق گاز، فرش، اتو،دستگاه آبمیوه گیری، سرویس ظرف، سرویس خواب، جارو برقی و ماشین لباسشویی بیش از ۳۰ میلیون تومان برآورد شده است، که از محل منابع خیرین و مشارکت مرکز نیکوکاری مسجد جامع تهیه شده است.

مدیر محله کرامت با تاکید بر همکاری خیرین در کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند اظهار داشت: بدون تردید نقش خیرین در مشارکت امور خیر علاوه بر تهیه و اعطای جهیزیه در تأمین هزاران بسته معیشتی ، پوشاک، لوازم التحریر  و لوازم ضروری زندگی مددجویان همچون یخچال، کولر، بخاری، آبگرمکن و سایر امکانات غیرقابل انکار است و این مهم باید با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار دارد.

رونقی افزود: هدف پایگاه مقاومت بسیج باهنر و مدیر محله و گروه های جهادی یاری رساندن به نیازمندان و رفع مشکل افراد مختلف جامعه است و تلاش می‌کند تا با مشارکت نیکوکاران و استفاده از ظرفیت خیرین، بخشی از نیاز محرومان را برطرف نماید.

 

انتهای پیام/صدبقی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان