آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ساعت ۲۱:۱۳
سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

واکسیناسیون دانش‌آموزان علیه کرونا از مرز ۷۰ درصد گذشته است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ضمن قدردانی از روند پوشش واکسیناسیون علیه کرونا گفت: واکسیناسیون دانش آموزان در کشور، از مرز ۷۰ درصد گذشته است.
واکسیناسیون دانش‌آموزان علیه کرونا از مرز ۷۰ درصد گذشته است,

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش؛ علیرضا کاظمی علیرضا کاظمی در جمع خبرنگاران یاسوج اظهار کرد: در سفر اخیر آیت الله دکتر رئیسی و هیأت محترم دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد، مقرر شد تمامی مدارس کپری و کانکسی جمع آوری شوند که در این رابطه، با توجه به بالابودن آمار و ارقام مدارس کانکسی در این استان، برنامه ریزی های لازم برای برچیده شدن این مدارس آغاز شده و به زودی تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز  استان، جمع آوری خواهد شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، یکی دیگر از اهداف سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی و احصای مشکلات آموزش و پرورش استان برشمرد و گفت: زلزله سی‌سخت آسیب زیادی به مدارس وارد کرد و هم اینک تعداد زیادی از آن ها بازسازی شده است.

کاظمی پیرامون نحوه  بازگشایی مدارس بیان کرد: بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری در دو مرحله انجام می گیرد؛ بطوری که در فاز اول  مدارس با جمعیت زیر ۱۵ نفر و کمتر فعالیت‌های آموزشی خود به شیوه حضوری آغاز کردند که  بر اساس آخرین اطلاعات، ۵۰ درصد مدارس در  استان کهگیلویه و بویراحمد به شیوه حضوری فعالیت می کنند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: از اول آبان ماه ارزیابی بازگشایی مدارس از سوی مدیران مدارس آغاز می شود.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ در حال اجراست و بالای ۸۰ درصد دانش آموزانی این استان واکسن دریافت کرده‌اند.  

کاظمی ضمن قدردانی از روند پوشش واکسیناسیون ادامه داد: واکسیناسیون دانش آموزان در کشور، از مرز ۷۰ درصد گذشته است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می کنیم با برنامه ریزی های دقیق، مدارس سنگی استان جمع آوری و مدارس مقاوم و استاندارد را جایگزین آنها کنیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ علیرضا کاظمی، در سفر یک روزه خود به یاسوج و در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بعد از سفر ریاست محترم جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز به همراه تیمی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش و به منظور پیگیری مصوبات و دستورات رئیس جمهور به این استان، سفر کرده‌ایم.

وی افزود: تلاش می کنیم با برنامه ریزی های دقیق، مدارس سنگی استان جمع آوری و مدارس مقاوم و استاندارد جایگزین آنها شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: در شهر زلزله زده سی‌سخت، ۲۶ مدرسه بازسازی و ۴ مدرسه نیز مقاوم سازی شده است و به فضل الهی دو مدرسه در مقیاس بزرگ نیز امروز، افتتاح می‌شود.

انتهای پیام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان