آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ساعت ۲۰:۲۹
نماینده ولی فقیه در تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان خراسان شمالی :

مقام ها و مناسب امروز ما حاصل خون شهیدان است

حجت الاسلام حیدری گفت: صندلی های، مقام و مناسبی که امروز داریم، حاصل خون شهیدان است، بنابراین باید قدر بدانیم وتا می توانیم به ملت خدمت کنیم.
مقام ها و مناسب امروز ما حاصل خون شهیدان است ,

به گزارش عصراترک، حجت الاسلام و المسلمین حیدری، نماینده ولی فقیه در تیپ 110 شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی در این مراسم گفت: شهدای ماکاری کردند که همه دانشمندان در برابرشان زانو زدند، این شهدایی که رفتند و شهید شدند، عارف بودند و دین را می شناختند وبرای دفاع از دین رفتند. 

وی تاکید کرد: شهدا وابستگی به دنیا نداشته و دنبال ایجاد سابقه نبودند که بعد از جنگ از این سابقه برای استخدام در اداره ای استفاده کنند؛آنها رفتند تا دین زنده باشد.

وی با بیان اینکه باید از شهدا الگو بگیریم، خطاب به کسانی که مسئولیتی در این نظام مقدس به عهده دارند، گفت: صندلی های، مقام و مناسبی که امروز داریم، حاصل خون شهیدان است، بنابراین باید قدر بدانیم وتا می توانیم به ملت خدمت کنیم.

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان در میدان جنگ نرم به میدان آمده است و باید با تمام توان از آرمان های خود دفاع کنیم.

دراین مراسم همچنین سرهنگ مومنی نسب، جانباز و راوی دفاع مقدس به بیان کلماتی چند در وصف شهیدان و جنگ هشت ساله پرداخت و دانش آموزان و حاضران را با حال و هوای آن روز ها اشنا کرد. 

زهرا شرکا در نقش مادر شهید احسان رنجبر،  خاله دو شهید و عمه یک شهید نیر در این یادواره به وصف شهدای دانش آموز پرداخت و گفت:  شهادت افتخار است برای یک مادر ولی اون سختی ها و فراق هست و دلتنگی برای مادر شهید هست.

این مادر شهید ادامه داد: هزاران مادری که بی پسر شدند و هزارن زنی که بی شوهر شدند و بار زندگی به دوششان افتاد، هزاران فرزند بی پدر شدند و  همه اینها هیچگاه از شهادت عزیزانشان پشیمان نشدند.

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه وسملقان صبح امروز مراسم یادواره شهدای دانش آموز شهرستان مانه وسملقان درمحل سالن ارشاد شهرستان با حضور خانواده های شهید ،امام جمعه آشخانه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان،  فرماندار مانه و سملقان  و رییس آموزش پرورش مانه و سملقان و رییس بنیاد شهید شهرستان، رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان و برخی دیگر از مسئولان شهرستانی و جمعی از دانش آموزان برگزار شد.

انتهای پیام/صدیقی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان