آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ - ساعت ۲۳:۲۵
امام جمعه آشخانه:

راه رسیدن به پیروزی حضور در مجالس امام حسین (ع) و آموختن تعالیم دین است

امام جمعه آشخانه گفت: جوانان انقلابی عزیز ملت ایران بدانند که راه رسیدن به پیروزی حضور در مجالس امام حسین علیه السلام و آموختن تعالیم دین است تا دشمنان اسلام و انقلاب را ناتوان و مایوس کنیم.
راه رسیدن به پیروزی حضور در مجالس امام حسین (ع) و آموختن تعالیم دین است,

به گزارش خبرنگارعصر اترک از مانه وسملقان حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد امام جمعه آشخانه در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: پیام دین کرامت انسان است اما به دلیل انحراف بنی امیه در دین و دستورات اسلام اسمی از دین مانده بود و مسلمانی لقلقه زبان شده بود بدین خاطر کرامت انسان از بین رفته بود در حکومت استکبار و استبداد بنی امیه دیروز و بنی امیه امروز انسان ها تحقیر و اسیر دنیا و هواهای نفسانی و شیطانی شده بودند.


وی تاکید کرد: امام حسین علیه السلام با قیامش همه ملت ها را به حریت و آزادگی دعوت کردند و با استبداد و ظلم و ستم و استکبار به مبارزه برخاستند و راه آزادگی و حریت را به ملتهای زیر ستم آموختند. 

 

وی افزود: به همین علت استبداد و استکبار و سلاطین ظالم در دنیا با مجالس اباعبدالله دشمنی میکنند و با تعلیم و راه و روش مبارزه علیه ظلم و بیدادگری که بیداری ملت های مظلوم تحت ستم را به دنبال دارد مخالفت می کنند و با منابر وعظ و پند و اندرز حسینی مخالف هستند. 

 

وی ادامه داد: جوانان انقلابی و ملت ایران بدانند که راه رسیدن به پیروزی حضور در مجالس امام حسین علیه السلام و آموختن تعالیم دین است تا دشمنان اسلام و انقلاب را ناتوان و مایوس کنیم.

وی گفت: هر ملتی اگر بخواهد از درسهای کربلا پیروی کند دشمن دارد برای اینکه دشمن را از مسیر حق برداریم باید جهاد کنیم و پای عقیده حق مان از جان و مال هزینه کنیم تا ملتی مقاوم و عزیز و شریف باشیم که نمونه آن ملت ایران است که با انقلاب اسلامی و با الهام از قیام کربلای حسینی از جان و مال هزینه دادند.

خطیب جمعه آشخانه گفت: دشمنان قسم خورده ما با ملت ایران دشمن هستند، همه متحد شدند تا انقلاب ایران را که برگرفته از انقلاب حسین بن علی علیه السلام است تضعیف کنند اما نمی توانند و نخواهند توانست زیرا که اراده خداوند و دعای خیر شهدا و اولیا خدا بدرقه راه انقلاب ما است.

وی ادامه داد: امروز حکومت های مرتجع عرب و اروپایی و در راس آنان سیاست های آمریکا و اسرائیل شکست خورده اند با توفیق خداوند و با مجاهدت نیروهای مسلمانان مقاومت، به زودی همه حکومت های ظالم و مستکبر از بین خواهند رفت و حکومت عدل گستر امامت و ولایت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف طلوع خواهد کرد تا همه ملت ها آزاد و مستقل در آرامش کامل تحت زعامت امام معصوم عجل الله زندگی لذت بخش داشته باشند.

وی افزود: همه دنیا از دین اسلام تبعیت کنند و تعالیم اسلام را در زندگی خودشان جاری و عملی نمایند به طوری که هیچ ملتی در اسارت هیچ کسی نباشد همه در صلح و آرامش روحی و روانی همراه با فراوانی معیشت زندگی شیرین داشته باشند.

 

انتهای پیام/صدیقی

 


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان