آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ساعت ۲۲:۳۲
امام جمعه آشخانه:

زیان و خسارتی بالاتر از فدای دنیای دشمنان خدا و رسول ودین اسلام نیست

امام جمعه آَشخانه گفت:زیان و خسارتی بدتر برای انسان متصور نیست که آدمی خودش را فدای دنیای دشمنان خدا و رسول و دین اسلام کند.
زیان و خسارتی بالاتر از فدای دنیای دشمنان خدا و رسول ودین اسلام نیست,

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه و سلقان حجت الاسلام و المسلمین شریعتی نژاد، در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام سوگواری ال الله کلامی از امام رضا بیان کرد و گفت: رفیق هر آدمی عقل او و دشمنش جهل و نادانی اوست و حضرت  در کلامی دیگر فرموده عالی ترین خرد، خود شناسی و انسان شناسی است یعنی اگر آدمی فهمید که برای رسیدن به کمال خلق شده هیچ گاه سرمایه جان عزیزش را در اختیار دیگران نمی گذارد اگر عاقلانه فکر کند، سرمایه وجودش را در اختیار ولی خدا قرار می‌دهد تا به کمال برسد.

وی تاکید کرد: اگر در مسیر حرکت زندگی با موضوعات پیرامونی خود جاهلانه برخورد کند چون جهل و نادانی دشمن او می باشد نفسش را که خداوند به امانت در اختیارش قرار داده است از روی هوا و هوس رانی در اختیار دشمنان خدا و رسول و دین اسلام می سپارد تا او بهره برداری هوس گونه برای رسیدن به اهداف شیطانی خودش بنماید.

این مقام مسئول تصریح کرد:  زیان و خسارتی بدتر برای انسان متصور نیست که آدمی خودش را فدای دنیای دشمنان خدا و رسول و دین اسلام کند در حالی که برای اسلام و انقلاب و عقاید به حق دین اسلام بهترین انسانها از جانشان برای اسلام گذشتند و به عالی ترین مراتب کمال یعنی شهادت رسیدند

 

 امام جمعه آَشخانه گفت: خوشا به حال آنان که خونشان در راه عقیده و مکتب اسلام ریخته شود مانند شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای منا و شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم که در راس آنان سیدالشهدا حاج قاسم سلیمانی است . همه این عزیزان برای تحکیم پایه های نظام اسلامی و خانواده اسلامی جانشان را تقدیم انقلاب و اسلام کردند اینها خوب خودشان را شناختند و مسیر تکامل شان را عاقلانه انتخاب کردند در حالی که مشاهده می‌شود عده ای  بدون آگاهی خود فروشی میکنند و به آرمان‌های انقلاب و اسلام خیانت می کنند و وطن شان را به خائنان میفروشند اینان بدانند که به شهدا و وطن و انقلاب خیانت میکند و باید در دنیا پاسخگوی تخریب اموال عمومی مردم باشند و در قیامت شهدا جلوی آنان را خواهند گرفت.

 

وی تاکید کرد: این گروه کسانی هستند که در جهل درونی خودشان گرفتار شده‌اند که به مقدسات توهین می‌کنند. آتش زدن قرآن و مسجد و مراکز دینی و اموال بیت المال چه ربطی به خائنان وطن فروش مانند سلطنت طلب ها و تجزیه طلبان و منافقین آدمکش قاتل دارد که جوان بی تجربه و جاهل و ناآگاه خودش را برای خائنان فدا کند.

وی ضمن تبریک بازگشایی مدارس به معلمان و مدیران مدارس گفت:  درخواست جدی داریم که فرزندان نظام جمهوری اسلامی را با مبانی دین آشنا کنید و آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دین را به دانش آموزان بیاموزید تا جایگاه خودشان را بشناسند و عقل و خرد خود را بر جانشان حاکم کنند.


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان