آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - ساعت ۵:۴۹
امام جمعه آشخانه گفت:

دشمنان با همه امکانات آمده اند براندازی کنند

امام جمعه آشخانه با اشاره به حوادث اخیر تاکید کرد: دشمنان با همه امکانات آمده اند براندازی کنند و ایران را تجزیه نمایند تا بر امکانات و استعدادهای کشورمان مسلط گردند.
دشمنان با همه امکانات آمده اند براندازی کنند,

به گزارش خبرنگارعصر اترک از مانه و سملقان حجت السلام والمسلمین شریعتی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار  بااشاره به روز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از سازمان‌های مردمی که در راستای ایمان افزایی و تربیت و بصیرت و تحکیم عقائد جوانان تلاش می‌کند سازمان بسیج است.


وی با اشاره به حوادث اخیر تاکید کرد: دشمنان با همه امکانات آمده اند براندازی کنند و ایران را تجزیه نمایند تا بر امکانات و استعدادهای کشورمان مسلط گردند.

امام جمعه آشخانه افزود: در مقابل این توطئه بر جوانان انقلابی مومن و متدین لازم و واجب است که با تمام استعداد های فکری و نظامی و علمی با محوریت مقام معظم رهبری در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی قیام کنند و توطئه دشمنان را خنثی نموده و آنان را از رسیدن به آرزوی شیطانی و هوسرانی شان مایوس نموده و آنان را به زباله دان تاریخ بسپارند . 

وی خطاب به دشمنان  گفت:ما به زمان ظهور نزدیک تر شده ایم آن روز که تمدن اسلامی انقلابی ایران در سراسر دنیا حاکم شود را خواهید دید و آنگاه باید از غصه و عصبانیت بمیرید.
 

امام جمعه آشخانه ادامه داد: بدانید که انقلاب ایران دو پشتیبان قدرتمند دارد یکی خون شهدای دفاع مقدس و حریم ولایت و امنیت و هسته ای و کرونا که درخت انقلاب را آبیاری کرده است یکی هم  اراده خداوند که پشتیبان انقلاب مستضعفان جهان است چون خداوند با ما است رزمندگان اسلام از هیچکس ترس و واهمه ندارند دشمنان انقلاب نابود شدنی هستند.

انتهای پیام/صدیقی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان