آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ساعت ۱۹:۳۷
با حضور استاندار خراسان شمالی؛

عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای مانه و سملقان آغاز شد

هم‌زمان با چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور استاندار خراسان شمالی عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان مانه و سملقان از توابع خراسان شمالی آغاز شد.
 عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای مانه و سملقان آغاز شد,

به گزارش عصراترک، استاندار خراسان شمالی در آیین عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان مانه و سملقان در روستای هاور گفت: جمهوری اسلامی برکات زیادی داشت و مسیری که قدرت‌های سلطه از کشف حجاب تا ترفندهای فضای مجازی  برای ما ترسیم کردند نتوانستند پایه و اساس دین ما را متزلزل کنند.

محمدرضا حسین‌نژاد افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی شیب معمولی گاز هم وجود نداشت؛ اما در سایه همین پیروزی و با ایجاد اعتمادبه‌نفس توانستیم مباحث تجهیزات گازرسانی بومی‌سازی شود تا نیاز به سایر کشورها نداشته باشیم.

به گزارش عصر اترک، پروژه فوق با اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد که ۵۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

این پروژه شامل گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی به طول ۳۵۰ متر شبکه و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار  و گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان مانه و سملقان که شامل  ۱۴۰ کیلومتر شبکه، ۴٠٠انشعاب، ۵۲٠ خانوار بهره‌بردار و با  ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار است.

روستای های بخش مرکزی که در این عملیات از نعمت گاز برخوردار می‌شوند شامل کور بابا بالا، کوبابا پایین، کلاته کوچک‌خان، قسطی شادلو، تکل کوه بالا، تکل کوه پایین، جیرانسو۱،  جیرانسلو۲،قره تیتکانلو بالا، قره تیتکانلو پایین، کورشیخ پایین وچالباش  و روستای هاور بخش سملقاناست.

همچنین در بخش مانه روستاهای محمد بردی، قنبری‌ها، قلیچ قامیش، قره آقاج،  قره چای علی‌آباد، قره چای بالا، کمایلق، ارناوه، پست دره و کلاته آنا موسی گازرسانی می‌شود.

انتهای پیام/صدیقی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان