آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۶۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ساعت ۱۹:۵۶
گزارش تصویری؛

شهرداری آشخانه به استقبال نوروز ۱۴۰۲ رفت

کاشت چهل هزار گل در بلوارها و میادین سطح شهر و نوسازی و ساماندهی به بلوار امام رضا (ع) از اقدامات شهرداری آشخانه در استقبال از نوروز است.

 اصولی، شهردار آشخانه در گفت‌وگو با خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان اظهار داشت: به‌منظور تنوع بخشیدن به فضای سبز و ایجاد جلوه‌های زیبا در سطح شهر بیش از چهل هزار از انواع گُل فصلی در بلوارها و میادین سطح کاشته شد.

وی ادامه داد: واحد فضای سبز این شهرداری از اوایل اسفند عملیات کاشت انواع گل‌های فصلی در بلوارها، میادین و فضاهای سبز سطح شهر را آغاز کرده است.

شهردار آشخانه اضافه کرد: این عملیات در راستای زیباسازی فضای سبز و منظر شهری در استقبال از نوروز و آغاز سال نو تا واپسین روزهای پایان سال در حال انجام است.

اصولی همچنین از عملیات نوسازی، ساماندهی و به سازی ضلع غربی و شرقی بلوار امام رضا (ع) سخن گفت و افزود: اصلاح، احداث و به سازی ضلع غربی و شرقی بلوار امام رضا (ع) از عمده فعالیت‌های واحد عمران در قالب ساماندهی و نوسازی این بلوار است که اجرا و توسعه شبکه تأمین برق و روشنایی، اجرای لوله‌گذاری سراسر بلوار جهت آبیاری فضای سبز، آماده‌سازی باغچه‌ها و کاشت گل‌ها و درخت چنار و همچنین اجرای موزائیک فرش و پیاده‌روسازی سه اکیپ مجزا از اقدامات در حال اجرا این شهرداری است.

اصولی همچنین افزود: در تداوم عملیات روان‌سازی عبور و مرور شهری و یکدست نمودن معابر هم‌زمان با نزدیک‌شدن به ایام نوروز، معابر خیابان‌های شهید شکاری، ناصری، مورد چاله زدایی و لکه‌گیری آسفالت قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/صدیقی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان