آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ساعت ۲۲:۴۸
امام جمعه آشخانه گفت:

بخش اعظم پیشرفت کشور مرهون تاکیدات رهبری در قالب شعار سال است

امام جمعه آشخانه گفت: پیشرفت همه مراکز دفاعی و سیاسی و اقتصادی و اجتماعی مرهون توجه ویژه مقام معظم رهبری به موضوعات مختلف در قالب شعار سال است.
بخش اعظم پیشرفت کشور مرهون تاکیدات رهبری در قالب شعار سال است,

حجت السلام و المسلمین محمد جواد شریعتی نژاد، امام‌جمعه آشخانه در گفتگو با خبرنگار‌عصر‌اترک در مانه وسملقان علت نام‌گذاری هر سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی را تعیین حرکت یک سال کاری با محوریت شعار سال برای مسئولین و مردم به‌ویژه مدیران اجرایی و بر اساس نیاز نظام و مردم دانست.

وی تأکید کرد: پیشرفت همه مراکز دفاعی و سیاسی و اقتصادی و اجتماعی مرهون همین توجه ویژه معظم له در قالب شعار سال است، قوه مجریه و آحاد مردم را متولی هدایت واحد در جهت اجرایی و کاربردی شدن نام و شعار سال دانست.

وی گفت: شعار هر سال تقویت‌کننده شعار قبلی یادآوری بر دقت و پشتکار بیشتر با جدیت فراوان تا رفع مشکلات مردم است و با پایان‌یافتن سال نباید تصور کرد که شعار سال قبل، اهمیت خود را ازدست‌داده و باید به کنار نهاده شود؛ بلکه ذیل نام و شعار جدید معنا و طبقه‌بندی می‌‌شود.

امام‌جمعه آشخانه تأکید کرد: زمینه و بستر موضوعی نام و شعار سال یادآوری بر دقت فراوان در همه بخش‌های نیاز جامعه است.

وی تأکید کرد:  اگر همه اقشار جامعه و مسئولان و مدیران پای سخن مقام معظم رهبری تعهد به اجرا داشته باشند، نام و شعار سال جنبه عملی و اجرایی می‌یابد.

انتهای پیام/صدیقی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان