آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ساعت ۲۰:۳۸
امام جمعه آشخانه:

امروز تکلیف آحاد ملت ایران تبعیت از مقام معظم رهبری است

امام جمعه آشخانه گفت: امروز تکلیف آحاد ملت ایران تبعیت از مقام معظم رهبری است، این حمایت و تبعیت و اتحاد ملت ایران را قوی و بر اقتدار امت اسلامی می‌افزاید.
امروز تکلیف آحاد ملت ایران تبعیت از مقام معظم رهبری است,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد امام‌جمعه آشخانه در گفتگو با خبرنگار عصراترک در مانه و سملقان با تأکید بر اینکه امام خمینی منادی حق بود و اراده خدا پشتیبان ایشان شد، اظهارکرد: نهال انقلاب را که امام (ره) در سال ۴۲ در اعماق جان‌های روشن و انقلابی و منادیان ظلم‌ستیز کاشت امروز ۶۰ساله شده و  تبدیل به یک درخت تنومند شده است که یاران و مجاهدان فراوانی دارد که از آن درخت کهن محافظت و مراقبت می‌کنند.

امام‌جمعه مرکز شهرستان مانه و سملقان، ایمان، ایثار، شهادت، اخلاص، آگاهی و اعتقاد به دستورات شریعت و معاد را از عناصر مکتب انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضرت امام خمینی (ره) بر اساس احکام دین اسلام پایه‌های انقلاب را بر پا کردند.

وی تصریح کرد: امام (ره) مرجع و عالم دین‌شناس و باتقوا و خدا‌ترس و شجاع و دلیر و باادب و خوش‌اخلاق بودند، همچنین ایشان آگاه به مسائل سیاسی اسلام بودند و رهبری بودند که همه دنیا ایشان را  قبول داشت و ایشان دلسوز اقشار مستضعف بودند که این ویژگی‌ها باعث تمایز ایشان از شخصیت و رهبری دیگر رهبران سیاسی دوران پس از صدر اسلام تا امروز شده است.

وی رویکرد حضرت امام (ره) در قبال استبداد داخلی (پهلوی‌ها) را آگاهی و پند و سپس حذف و مقاومت و پیروزی دانست و شعار نه شرقی و نه غربی را مبنای سیاست خارجی انقلاب و نظام دینی برآمده از آن بیان کرد.

امام‌جمعه آشخانه دلیل تأکید حضرت امام خمینی (ره) بر صدور انقلاب را آگاهی‌بخشی به مسلمانان عالم دانست و بر وحدت کلمه برای اتحاد امت واحد اسلامی تأکید داشت.

حجت الاسلام شریعتی‌نژاد گفت: امام خمینی (ره) بر پایه هدف برپایی حکومت عدل‌گستر جهانی، انقلاب اسلامی را "جهانی" عنوان کرد.

وی علت اینکه مقام معظم رهبری فرمودند بی‌نام خمینی این انقلاب در هیچ جای جهان شناخته شده نیست تشریح کرد و افزود: به دلیل اینکه صاحب این انقلاب امام روح‌الله است.

وی با بیان اینکه امام (ره) در وصیت‌نامه فرمود، پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا آسیبی به شما نرسد و برای تکامل جامعه و اتحاد مردم به حمایت از ولایت‌فقیه سفارش کردند، تأکید کرد: امروز همه باید بدانیم که ناخدای این کشتی انقلاب امام خامنه‌ای عزیز است.

وی افزود: امروز تکلیف آحاد ملت ایران تبعیت از مقام معظم رهبری است؛ زیرا خداوند او را به‌عنوان رهبری مقتدر و مجتهدی مجاهد و قهرمانی شجاع به ملت ایران عطا کرد، او جزئی از ذخایر خدا برای ملت ایران است، بنابراین حمایت و دفاع از ولایت وظیفهٔ شرعی و عقلی آحاد ملت ایران است این حمایت و تبعیت اتحاد ملت ایران را قوی و بر اقتدار امت اسلامی می‌افزاید.

امام‌جمعه آشخانه گفت: امروز عمود خیمه انقلاب وجود مبارک مقام معظم رهبری است و برای رسیدن به عقلانیت یاران مهدی (عج) حمایت و تبعیت از مقام معظم رهبری شرط آن است، زیرا این تبعیت لازمه تبعیت از ولی خدا است در عصر ظهور و انقلاب ایران با مبارزان و مجاهدان جوانش زمینه‌ساز حکومت عدالت‌گستر جهانی است.

وی تأکید کرد: تبعیت بدون چون‌وچرا از مقام معظم رهبری از علائم و نشانه‌های اتصال انقلاب امام خمینی (ره) به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.

انتهای پیام/ صدیقی


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان