آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ - ساعت ۱۸:۳
رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی:

ارائه ۶۲ ایده برای رفع نیازهای فناورانه صنعت در اولین رویداد تانای خراسان شمالی

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از برگزاری سومین رویداد تانا و اولین رویداد تانای صنعت در این استان خبر داد.
ارائه ۶۲ ایده برای رفع نیازهای فناورانه صنعت در اولین رویداد تانای خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+محمدرضا قربانی+پارک علم و فناوری+رویداد تانا

به گزارش عصر اترک به نقل از ایسنا، محمدرضا قربانی اظهار کرد: سومین رویداد تانا و نخستین رویداد تانای صنعت در استان به میزبانی شرکت لوله گستر اسفراین برگزار می‌شود.

وی گفت: به‌منظور ارتقای سطح نوآوری و فناوری در خراسان شمالی و استفاده از توان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در جهت رفع نیازمندی‌های صنایع، با ابتکار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اجرای پارک علم و فناوری استان، رویداد تانای صنعت برگزار می‌شود.

قربانی افزود: در این رویداد، دو صنعت مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین، مشکلات و نیاز‌های خود را اعلام و همزمان اشخاص حقیقی و حقوقی، فناوران و صاحبان‌ایده از جمله شرکت‌های دانش بنیان، صاحبان صنایع، کارگاه‌های تولیدی، اعضای هیأت علمی، دانشجویان و... می‌توانند با مراجعه به سایت پارک علم و فناوری و سامانه نان، نیازمندی‌های مطرح شده را دریافت و برای حل مسائل مربوطه‌ایده‌های خود را ارائه دهند.

وی گفت: تاکنون ۶۲‌ایده و راه حل برای رفع نیاز‌های فناورانه حوزه صنعت ارائه شده است که از این تعداد حدود ۳۶‌ایده بعد از داوری به رویداد دعوت شده‌اند.

قربانی خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد‌ایده‌های ارائه شده از خراسان شمالی و ۲۰ درصد از خارج استان است و در مجموع ۴۵ شرکت دانش بنیان و واحد فناور و ۱۱ نفر از اعضای هیأت علمی در این رویداد حضور خواهند داشت.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی اظهار‌امیدواری کرد که با برگزاری این رویداد بتوانیم در جهت رفع نیاز‌های فناورانه صنایع بزرگ استان گامی مؤثر و رو به جلو برداریم.

انتهای پیام/


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان