آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ساعت ۲:۳۵
امام جمعه آشخانه گفت:

رفع موانع پیش روی مشارکت مردم

امام جمعه آشخانه گفت: دولت باید موانع را از سرراه مشارکت مردم بردارد.
رفع موانع پیش روی مشارکت مردم,

رفع موانع پیش روی مشارکت مردم

 

امام جمعه آشخانه گفت: دولت باید موانع را از سرراه مشارکت مردم بردارد. 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد شریعتی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مناسبت روز ارتش از خدمات دفاعی ارتش و نیروهای مومن که در امنیت کشور نقش مهمی دارند تجلیل و قدردانی کرد و افزود: تجلیل از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش تکریم از امنیت کشور است. 

 

وی با اشاره به تخریب بقاع ائمه بقیع در سال ۱۳۰۴ شمسی تصریح کرد: وهابیت نگاه خوارج را دارند و خوارج گرچه از نظر اسمی موجودیت خارجی ندارند اما از نظر تفکر و اندیشه داعشی‌های فعلی هستند که همه ادیان ابراهیمی و مسلمین را تکفیر می‌کنند و خودشان را مسلمان می‌دانند! 

وی ادامه داد: این قوم به خاطر بی‌بصیرتی به دام شیطان و منافقان افتاده‌اند و مهره حلقه به گوش استکبار جهانی و اسرائیل خونخوار شده‌اند که به جان و مال مسلمین تجاوز می‌کنند. 

 

وی تصریح کرد: امروز بر همه مسلمانان لازم و ضروری است که بر علیه تفکر تکفیری قیام کنند و با یکدیگر وحدت داشته باشند و حول محور ولایت فقیه اتحاد کنند تا با همه ترفندهای دشمن و توطئه‌های آنان قیام کنند و تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب گردانند که ملت‌های مسلمان را از تحت ظلم و ستم خون آشام و گرگ‌های درنده نجات دهند تنها اتحاد بین مسلمین می‌تواند توطئه استکبار جهانی را خنثی کند و موجب تضعیف تکفیرها شود.  

 

امام جمعه آشخانه گفت: برای حل معضل بی‌عفتی بعضی از عناصر خود فروخته بی‌هویت و فریفته دنیا و هوا و هوس، همه مردم مومن و انقلابی باید وارد صحنه امر به معروف و نهی از منکر بشوند از بی‌تفاوتی نسبت به مسائل دین و فرامین خداوند خارج گردند.

 

 

 وی علل بی حجابی را عنوان کرد و افزود: گروهی سازمان یافته و مهره‌های اجانب و بیگانگان غربی هستند که دولت و مردم و نظام و دستگاه قضا و نیروی انتظامی باید با قوه قهریه با آنان برخورد کند وعده‌ای هم جاهل هستند که نسبت به احکام اسلام بیگانه‌اند که باید با منطق دین با آنان صحبت کرد. 

 ‏ ‏

 ‏ ‏وی ادامه داد:عده‌ای بر اثر گناه خانوادگی به دام هوا و هوس گرفتار شده‌اند که باید بدانند با خداوند به مبارزه برخاسته‌اند باید هرچه زودتر توبه کنند و برگردند.

 ‏ ‏

 ‏ ‏امام جمعه آشخانه ادامه داد: عده‌ای فکر می‌کنند چون پولدار هستند باید بی‌حجاب باشد و حال آنکه هر کس تمکن مالی پیدا می‌کند باید به نماز و دستورات دین پایبندتر باشد. 

 ‏ ‏

 ‏وی گفت: عده‌ای از بی‌عفتی‌ها و بد‌حجابی‌ها از بی‌‌غیرتی مردان پیرامون آنهاست عده‌ای برای رسیدن به مال و منال دنیایی دست به این عمل خلاف شرع می‌زنند. 

 ‏ ‏

 وی ادامه داد: عده‌ای چون بهایی و غیر مسلمان هستند از طریق رسانه‌های بیگانه دست به عمل خلاف قانون می‌زنند که همه این‌ها باید بدانند که به حقوق خانواده شهداء و مومنین احترام بگذارند و برخلاف قانون عمل نکنند که به زودی عقاب می‌شوند. 

 ‏ ‏

 ‏ ‏

 ‏ ‏امام جمعه آشخانه تصریح کرد: برای رشد تولید ملی و توسعه اقتصادی ، مشارکت مردم لازم و ضروری است البته دولت باید موانع را از سر راه مشارکت مردم بردارد تا مردم در عرصه تولید و کار و اشتغال فعال شوند.

 ‏انتهای خبر/ص


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار سمنگان